söndag 2 december 2007

Finfint besök..


Vilken helg!!
Jag har haft finfint besök hela helgen.
Vimla har varit här o busat med mig ;-) vi har bitit på varandra i flera dagar....(det var ju såå länge sen sist)...



Vi har spanat på Katterna tillsammans........


och Vimla har lärt mig en ny lek......tjoho..



Åh hej...... jag vinner...eller!??



Ta i nu då...........kom igen!!!


Vi har promenerat lite tillsammans också.... Det kan inte bli bättre, jo om Vimla kan flytta hit o gosa med mig o Matte dygnet runt... så skulle livet vara perfekt..







1 kommentar:

Vimla sa...

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHHH!!!!
Va jag saknar er redan.
Super tack för en jätte rolig helg. De måste vi göra om snart. Min matte har ett annat förslag å de e att du flyttar hit :P

Matte hälsar och tackar hon med!

Kram & Tass er Vimla