lördag 19 januari 2008

Asså, vissa 'bloggare' uppdaterar vääldigt sällan...dit hör jag och min Matte t.ex...!?...det är väl egentligen bara när något extra extra, superduper kul hänt, som vi skriver nåt här.

Vi har haft besök igen ..av Vimmelkanten och hennes 'snurriga' Matte.

Mattarna o Husse pratade å skålade o sov gott..därefter körde de upp mig o Vimla mitt i natten...

Jag o Vimla o Mattarna fick gå en 'prommis' o så fick vi (jag&Vimla) springa o busa lite..det va JÄTTEkul.
Men sen fick jag o Vimla va i bilen en JÄTTElång stund å sen åkte vi hem igen. Jag hade nästan somnat om när vi skulle ut å åka bil igen..men vadå, vi åkte ju tillbaka till samma ställe..det är nåt LURT här!?
Men Tjoho..Mattarna hade lagt spår åt oss, båda tvåå vi var JÄTTEduktiga...
Min Matte blev blöt om fötterna, men med tanke på hur hennes fötter brukar lukta så är jag nöjd..även med det....
Ännu en TOPPEN-helg

1 kommentar:

Vimla sa...

Tack själva för en SUPERDUPERKUL helg!!! De gör vi om jätte snart, då kanske katterna åxå vill följa med ut ;)