onsdag 7 november 2007

Jag är FRISK!!

Idag har varit en väldigt trevlig dag ;- Det började redan i morse när Matte skulle lämna mig på Dagis..Ha ha .. jag smet, det var jättekul. Jag sprang runt o försökte få alla andra att fånga mig. 'Ta mig oom nii kaan.... ' Ingen va särskilt sugen på att leka, så det blev en ganska kort lek..Men kul va det, så länge det varade.
Sen var det dags för avslutning på Agilitykursen.
Pinnarna i slalombanan verkar ha lärt sig nåt sen sist, det gick riktigt BRA. ....
Vem vann tävlingen tror ni ?? Va, va?! Jo, JAG ( o Siri ) är jag inte bara BÄST...
Jag tror att jag har frisknat till, livet är såå härligt just nu.
Puss o Slick /Gibson

3 kommentarer:

Vimla sa...

SUPER GRATTIS!!!!
Vinna agilityn...sjuuuukt bra :D
Gissar att ni kommer börja turnera inom denna gren nu. Säg till, vi kommer mer än gärna och hejjar-klackar ;)

Vimla hälsar att hon snart är frisk för en date...hon är skitsur för att hon inte fått träffa dig på jätte jätte länge.

Kram från oss!

Anonym sa...

WoooW, jag är piggare än nånsin!! Alltid redo för dig Stumpan ;-)

Vimla sa...

Jag är lite sämre i benet :( så matte tror jag ska va stilla ett tag till....nääääe!
Men jag ska till sjukgymnasten i morgon och jag hoppas hon är snällare mot mig än matte ;)

Saknar dig min prins!
Vimla